Jak stworzyć portal do sprzedaży sztucznych kwiatów?
Poznaj case study Hurtowni internetowej firmy Akces
Akces to duża rodzinna firma z tradycjami. Na rynku istnieje już od ponad 30 lat.
Jest to hurtownia florystyczna, która przede wszystkim specjalizuje się w sprzedaży kwiatów sztucznych i ozdób świątecznych.
Klient
Klient chciał rozszerzyć swoją działalność również o wersję internetową hurtowni sztucznych kwiatów oraz maksymalnie zautomatyzować system sprzedaży jak i zapewnić synergię wersji stacjonarnej biznesu z wersją on-line poprzez integrację systemów informatycznych.
Integracja z systemami klienta umożliwiająca funkcjonowanie biznesu stacjonarnego i on-line w sposób jednolity i zapewniający aktualność stanów magazynowych.
Oprogramowanie nietopowych mechanizmów dotyczący ilości zamawianego towaru (pełne opakowania, tuziny czy zaokrąglanie do pełnych wartości).
Synchronizacja zdjęć produktów i ich aktualizacja w hurtowni.
Oprogramowanie mechanizmu grup produktów, kodów produktów oraz możaliwości wyszukiwania po kodzie produktu lub jego fragmencie.
Czekała nas kompleksowa realizacja.
Opracowanie
projektu graficznego
Utrzymanie, administracja
i dalszy rozwój systemu
Wypracowanie z klientem
projektu funkcjonalnego
Integracja z systemem
magazynowym
Wypracowanie z klientem UX
Optymalizacja wydajności
Wykonaliśmy hurtownię dostępną pod adresem akces.pl
System jest zintegrowany z innym oprogramowaniem posiadanym przez klienta. Oprogramowaliśmy pełną synchronizację danych takich jak faktury, zamówienia, statusy zamówień i stany magazynowe, co było w projekcie najtrudniejsze, bo musieliśmy połączyć programy i wtyczki trzech różnych producentów i przeprowadzić wiele testów tych rozwiązań.
Już na etapie tworzenia specyfikacji było widać, że hurtownia znacznie różni się od sklepu, ponieważ działa na zupełnie inną skalę
w porównaniu z tym, jak duże zamówienie składa pojedynczy użytkownik.
Powstały mechanizmy całkiem indywidualne dla klienta, związane
z oszacowaniem kosztów transportu, ilościami i sposobem liczenia zamawianego towaru czy jego wyszukiwaniem i katalogowaniem.
Okazało się, że na rynku nie ma zbyt wielu gotowych rozwiązań, które oferują funkcjonalność typową dla hurtowni, a nie sklepu. Dlatego sporą część wtyczek i kodu pisaliśmy sami od zera.
To nie koniec!
Zakładanym celem było poszerzenie horyzontów firmy poprzez dobrze zaprojektowany i rozbudowany sklep internetowy. Przeprowadziliśmy dokładną analizę biznesową i wdrożyliśmy ją do projektu. Dzięki temu zwiększyła się sprzedaż i zostały poukładane procesy w firmie. Współpraca z Akces stale rozwija się o budowę nowych modułów.
WeMedia to ludzie, którzy znają się na swojej pracy. To profesjonaliści z głową pełną pomysłów.
Dobrze odpowiedzieli na moje potrzeby biznesowe, co dało oczekiwany efekt.
Klika faktów
Zostaniesz przeniesiony na naszą stronę WeLearning.pl, na której znajdziesz więcej informacji na temat szkoleń e-learningowych. Czy chcesz to zrobić?