Case study

Case study  >  AKCES

Sklep, hurtownia internetowa firmy

Akces I. J. Ostrowscy sp. j.

Jak stworzyć portal do sprzedaży sztucznych kwiatów?

Poznaj case study Hurtowni internetowej firmy Akces

Akces to duża rodzinna firma z tradycjami. Na rynku istnieje już od ponad 30 lat.
Jest to hurtownia florystyczna, która przede wszystkim specjalizuje się w sprzedaży kwiatów sztucznych i ozdób świątecznych.

Klient

Kategoria

sklep, hurtownia internetowa

Cel

Klient chciał rozszerzyć swoją działalność również o wersję internetową hurtowni sztucznych kwiatów oraz maksymalnie zautomatyzować system sprzedaży jak i zapewnić synergię wersji stacjonarnej biznesu z wersją on-line poprzez integrację systemów informatycznych.

Wyzwania

Integracja z systemami klienta umożliwiająca funkcjonowanie biznesu stacjonarnego i on-line w sposób jednolity i zapewniający aktualność stanów magazynowych.

Oprogramowanie nietopowych mechanizmów dotyczący ilości zamawianego towaru (pełne opakowania, tuziny czy zaokrąglanie do pełnych wartości).

Synchronizacja zdjęć produktów i ich aktualizacja w hurtowni.

Oprogramowanie mechanizmu grup produktów, kodów produktów oraz możaliwości wyszukiwania po kodzie produktu lub jego fragmencie.

co zrobiliśmy?

Czekała nas kompleksowa realizacja.

Opracowanie
projektu graficznego

Utrzymanie, administracja
i dalszy rozwój systemu

Wypracowanie z klientem
projektu funkcjonalnego

Integracja z systemem
magazynowym

Wypracowanie z klientem UX

Optymalizacja wydajności

Efekty naszej
pracy

Wykonaliśmy hurtownię dostępną pod adresem akces.pl

Do wykonania użyliśmy platformy WordPress i WooCommerce. Zrealizowaliśmy wszystkie założenie biznesowe i funkcjonalne, które postawił przed nami klient. Hurtownia jest dostępna i w pełni funkcjonalna z każdego urządzenia połączonego z internetem.

System jest zintegrowany z innym oprogramowaniem posiadanym przez klienta. Oprogramowaliśmy pełną synchronizację danych takich jak faktury, zamówienia, statusy zamówień i stany magazynowe, co było w projekcie najtrudniejsze, bo musieliśmy połączyć programy i wtyczki trzech różnych producentów i przeprowadzić wiele testów tych rozwiązań.

Już na etapie tworzenia specyfikacji było widać, że hurtownia znacznie różni się od sklepu, ponieważ działa na zupełnie inną skalę
w porównaniu z tym, jak duże zamówienie składa pojedynczy użytkownik.

Powstały mechanizmy całkiem indywidualne dla klienta, związane
z oszacowaniem kosztów transportu, ilościami i sposobem liczenia zamawianego towaru czy jego wyszukiwaniem i katalogowaniem.

Okazało się, że na rynku nie ma zbyt wielu gotowych rozwiązań, które oferują funkcjonalność typową dla hurtowni, a nie sklepu. Dlatego sporą część wtyczek i kodu pisaliśmy sami od zera.

To nie koniec!

Zakładanym celem było poszerzenie horyzontów firmy poprzez dobrze zaprojektowany i rozbudowany sklep internetowy. Przeprowadziliśmy dokładną analizę biznesową i wdrożyliśmy ją do projektu. Dzięki temu zwiększyła się sprzedaż i zostały poukładane procesy w firmie. Współpraca z Akces stale rozwija się o budowę nowych modułów.

WeMedia to ludzie, którzy znają się na swojej pracy. To profesjonaliści z głową pełną pomysłów.
Dobrze odpowiedzieli na moje potrzeby biznesowe, co dało oczekiwany efekt.

Klika faktów

0
Realizacja trwająca 3 miesiące
0
Ponad 1600 godzin na stworzenie hurtowni, opiekę nad nią i jej rozwój
0
Więcej niż 10 000 produktów
0
Blisko 13 000 zdjęć

Porozmawiajmy
o Twoim projekcie.

Zostaniesz przeniesiony na naszą stronę WeLearning.pl, na której znajdziesz więcej informacji na temat szkoleń e-learningowych. Czy chcesz to zrobić?