Case study

Case study  >  WARTA TRAVEL

Akcja

WARTA

Travel

Animacje, które projektujemy dla Warty są bardzo zróżnicowane. Nie boimy się przedstawiać pomysłów z nutką poczucia humoru czy też indywidualną szatą graficzną.

W tym przypadku, Klient przesłał brief, do którego od razu dopasowaliśmy historię. Skończyło się na 12 zaprojektowanych animacjach w podobnej koncepcji i grafice.

Kategoria

strona WWW, animacje,
akcja komunikacyjna

CEL

Klient chciał w nowoczesny sposób poinformować swoich agentów o cechach wyróżniających jego produkt ubezpieczeniowy na rynku. Doświadczenie wskazywało, że zwykłe maile to za mało i odbiorcy oczekują innej formy prezentacji treści.

Wyzwania:

  • Krótki czas realizacji
  • Opracowanie bardzo indywidualnej linii graficznej
  • Wykonanie strony WWW, która umożliwi realizację najważniejszego elementu akcji, tzn. zapraszania kolejnych uczestników do odwiedzenia strony i oglądania filmów.

co zrobiliśmy?

Opracowanie ręcznie rysowanej linii graficznej

Wykonanie serii filmów animowanych

Projekt graficzny strony WWW

Zaprogramowanie mechanizmów do sprawdzania wyników strony zgodnych z założeniami kampanii

Obsługa strony na czas trwania akcji

Efekty naszej
pracy

Wykonaliśmy 12 animowanych filmów,
w których za każdym razem w czasie podróży główny bohater wpada w kłopoty, a ich rozwiązaniem okazuje się ubezpieczenie Warta Travel. Filmy są zabawne, co miało zachęcić uczestników do obejrzenia kolejnych odcinków.

Kluczowym elementem tej kampanii było warunkowanie dostępu do nagrań. Użytkownik, wchodząc na stronę, mógł obejrzeć jeden film. Jeśli chciał poznać dalsze losy bohatera, musiał zaprosić na stronę kogoś ze swoich znajomych, podając adres e-mail tej osoby – wówczas odblokowywał się na stronie następny film. W ten sposób baza ludzi odwiedzających stronę powiększała się samoczynnie, a akcja się rozkręcała.

To nie koniec!

Przygotowaliśmy cały system zapraszania uczestników i możliwości raportowania o tym, co się dzieje w serwisie, aby na bieżąco śledzić wyniki akcji.

Projekt bardzo wyróżnia szata graficzna, która została opracowana
w 100% ręcznie przez nasz zespół grafików. Nie ma w niej grafik
z serwisów stockowych.

Cenimy WeMedia za kreatywność i pomysłowość. Grafika, która została zaprojektowana oraz przedstawiona koncepcja powaliła nas na kolana. Po raz kolejny udowodniliście, że specjalizujecie się w bardzo różnych projektach.

Klika faktów

0
Akcja trwająca 3 miesiące
0
Blisko 900 wejść na stronę
0
Ponad 4000 tysiące
zarejestrowanych użytkowników

Porozmawiajmy
o Twoim projekcie.

Zostaniesz przeniesiony na naszą stronę WeLearning.pl, na której znajdziesz więcej informacji na temat szkoleń e-learningowych. Czy chcesz to zrobić?