Poznaj case study Warta DOM 360
Warta to jedna z największych firm ubezpieczeniowych w Polsce. To nasz stały klient, z którym współpracujemy na różnych płaszczyznach marketingu i e-learningu. Warta ceni kreatywność, indywidualne podejście oraz profesjonalność, dlatego do tego projektu wybrali właśnie nas.
strona WWW, animacje,
akcja komunikacyjna
Projekt w zamyśle klienta miał być nowoczesną formą przedstawienia produktu ubezpieczeniowego Warta – Dom360.
Prezentacja produktu miała być wycieczką po domu wraz z pokazaniem, jak można kompleksowo ubezpieczyć różne jego elementy wyposażenia czy rzeczy osobiste.
Zamierzano podkreślić w ten sposób innowacyjność produktu i podejście klienta do ubezpieczenia.
W pierwotnym zamyśle projekt miał się opierać na nagraniach wideo. Czas realizacji wypadł jednak na luty i marzec, w których aura za oknami nie była sprzyjająca (resztki śniegu, brak zieleni, opady atmosferyczne).
W związku z tym nie dało się w sposób atrakcyjny
i przyjazny pokazać wielu elementów, które ubezpieczenie może objąć, np. placu zabaw koło domu.
Czekała nas kompleksowa realizacja.
Opracowanie projektu 3d
Przygotowanie oprawy graficznej i wizualizacji
Przygotowanie strony WWW
Koncepcja całkowitego zastąpienia nagrań filmowych symulacją 3d
Zaprogramowanie machanizmu nawigacji w środowisku 3d
W odpowiedzi na te wyzwania przygotowaliśmy pomysł przygotowania symulacji wycieczki po domu (wirtualny spacer) wykonanej w technologii 3D i zaimplementowania całości na opracowanej przez nas stronie.
Zaprojektowaliśmy dom, jego wnętrza oraz mechanizm spaceru po domu wraz z interaktywnymi przedmiotami i strefami. Po kliknięciu w nie można dowiedzieć się więcej na temat ubezpieczenia Warta – Dom360.
Klient był bardzo pozytywnie jakością i naturalnością wyrenderowanych obrazów, gdyż naprawdę ciężko w tym projekcie grafikę odróżnić od realnych zdjęć. Nasze podejście pozwoliło też na szybkie ominięcie wszystkich barier, które stały przed projektem, a były związane z czymś tak nieprzewidywalnym jak pogoda czy sama pora roku.
To nie koniec!
Warta 360 to pierwszy projekt, który zrealizowaliśmy w takiej formie. Efekt był doskonały, a przede wszystkim taki, jak oczekiwał klient. To dla nas cenne doświadczenie pod kątem rozwoju firmy. W tym projekcie postawiliśmy przede wszystkim na innowacyjność i dobre rozplanowanie całego projektu. Została przeprowadzona dokładna analiza i wykluczyliśmy wszelkie ryzyko, które mogło spowodować niepowodzenie projektu.
Kilka lat współpracujemy z WeMedia i darzymy się ogromnym zaufaniem. Elastyczność i podejście do wszystkich projektów, jakie wspólnie realizujemy, dają na poczucie bezpieczeństwa.
Klika faktów
Zostaniesz przeniesiony na naszą stronę WeLearning.pl, na której znajdziesz więcej informacji na temat szkoleń e-learningowych. Czy chcesz to zrobić?